פינות אוכל קטנות

פינות אוכל קטנות

פינות אוכל קטנות

כשמדובר לקשט פינות אוכל קטנות, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. תרצה לבחור ערכת צבעים שמרגישה מרווחת ולהימנע מצבעים שיוצרים תחושה של חלל סגור. בנוסף, שקול כיסויי חלונות וריפודי כיסאות כדי להעניק לחדר שלך תחושה אוורירית. שטח אנכי יכול גם לגרום לפינת האוכל שלך להיראות גדולה יותר. אם בחדר האוכל שלך יש מעט מקום, השתמש במדפים כדי לספק אזור הגשה.

מהם פינות אוכל קטנים?

כשמדובר בקישוט פינות אוכל קטנות, ישנן אפשרויות רבות שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, אתה יכול להציב ספסל פינתי בקצה מסדרון ארוך, או להציב שולחן עגול בספריה. אתה יכול גם ליצור פינת אוכל קטנה בסלון, ובכך להגדיל את נזילות החלל ולעודד חברותיות.

אפשרות נוספת לפינת אוכל קטנה היא לשלב ספסל פינתי עם שולחן. זה יגרום לאזור להיראות נעים מהכניסה, והספסל ישמש מקום יציב לשבת בו. השימוש בשולחן אוכל של הדום הוא אפשרות נוספת, וזה יעזור לשמור על מראה האזור מסודר. פינות אוכל קטנות צריכות לכלול גם מאביזרים, כמו מרכז פרחים. כדי להוסיף מגע של גלאם, אתה יכול גם להשתמש נברשת ספוטניק גדול כדי ליצור מוקד מדהים.

כשאתם מעצבים פינת אוכל קטנה, חשוב לזכור שהחלל מוגבל, אך עדיין תוכלו לגרום לו להיראות מסוגנן באמצעות טיפים מעשיים לקישוט. אתה יכול להשתמש בטפטים המושכים את העין או אפילו להוסיף מקומות ישיבה מובנים ליצירת חלל אוכל יפהפה. בדרך זו, החדר יכול להיראות גדול ומרווח יותר.

קניות עבור פינות אוכל קטנות – טיפים

כשאתם קונים פינת אוכל, זכרו שחללים קטנים לא חייבים להיות משעממים. בחירת ערכת צבעים ניטרלית היא התחלה טובה. חתיכות מבטא צבעוניות או שטיחים יכולים להעניק לחדר פופ של צבע. ערכת עיצוב זו מושלמת גם לבתים ודירות קטנים יותר!

הוספת יותר אור כדי שלך אוכל אזור יכול לעזור לגרום לו להרגיש יותר מרווח. נסה למקם את הרהיטים שלך ליד חלון כדי להכניס אור טבעי יותר. דרך נוספת להוסיף עוד אור היא על ידי קניית מנורות רצפה דקות. הוספת תליון אור כדי שלך אוכל אזור יכול גם להוסיף אפקט מסוגנן של החדר שלך.

מראות לעזור להאיר חדר קטן. הנח אחד מול חלון או מתחת למנורת שולחן כדי להחזיר אור. כמו כן, זכור לבחור את הגודל הנכון של הרהיטים. אתה לא רוצה למלא את החדר בריהוט מגושם או בחתיכות קטנות שיתפסו יותר מדי מקום.

צורת הרהיטים שלך תהיה השפעה גדולה על זרימת חדר קטן. שולחן עגול הוא בחירה טובה. הימנע מבחירת שולחנות מלבניים אלא אם כן חדר האוכל שלך צר מאוד. כסאות נטולי זרועות הם אפשרות נוספת מכיוון שהם תופסים פחות מקום ומספקים יותר מקום סביב השולחן.

למה אתה צריך פינת אוכל קטנה?

ישנן דרכים רבות למקסם את החלל בחדר אוכל קטן. אתה יכול לקבל שולחן צר ולשמור אותו נוח עבור המשפחה והחברים שלך, ואתה יכול גם יש נברשת. אפשרויות אלה יוסיפו מעט אור לחדר ויעזרו לו להרגיש גדול וקל יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא למקם את הנברשת שלך באורך של חצי עד שלושה רבעים מאורך השולחן שלך, ולתלות אותה שלושים ושניים עד שלושים וארבעה סנטימטרים מעליו.

הדרך הטובה ביותר למקסם מקום בחדר אוכל קטן היא להשתמש רהיטים שיכולים לעשות חובה כפולה. לדוגמה, שולחן עגול קטן וכיסאות בסגנון לואי יכול להיות תחוב על הקיר כאשר אתה צריך לאכול לבד, או שאתה יכול לשמור את הכיסאות בפינה כאשר יש לך אורחים נוספים. רעיון נוסף הוא לקנות שולחן טיפה עלה, אשר יכול להכיל כמה אנשים כאשר המורחבת במלואה והוא יכול לשמש גם מזנון כאשר אתה צריך יותר מקום לאחסון או אזור בר.

טיפ נהדר נוסף ליצירת חלל נעים בחדר אוכל קטן הוא לכלול מראה מעל השולחן. הוספת מראה כבדה או עבודת אמנות ממוסגרת מעל השולחן יכולה לעזור למשוך את העין. אתה תמיד צריך לנסות לשמור על הסגנון של שאר הבית שלך בראש כאשר לקשט חדר אוכל.