פאנל פולימרי – פאנל קיר מקושט שבולט מהקהל

פאנל פולימרי – פאנל קיר מקושט שבולט מהקהל

פנל פולימרי

פאנל פולימרי הוא פאנל קישוטי ייחודי שיבלוט בין הקהל. פאנל משולש ממדי זה מגיע במגוון גדלים וצבעים ומאפיין עיצוב התקנת לשון וגרוב. באפשרותך להתאים אישית את העיצוב שלך עם פאנל זה על ידי בחירה מתוך מגוון סגנונות דו מימדיים ותלת מימדיים. ניתן לסובב פאנלים כדי ליצור אפקטים שונים באמצעות אותו עיצוב.

פאנלים לפני סיום יכולים לבוא בהרבה צבעים וסגנונות. הם גם זמינים בצביעה מראש או מצופים כדי להתאים לחיצוניות. אתה יכול גם לבחור מתוך לבנים, אבן מדומה, ומרקם גימורים. פאנלים פולימרים מגיעים משובצים כך שאין צורך לחול או להכתים אותם. הם גם קלים להתקנה. ניתן בקלות לשפאנל פאנלים מוגדרים לביתך ולהתקין אותם במהירות. באפשרותך גם להזמין דלתות או חלונות מוגמרים מראש שכבר הופעלו.

למרות שהם לא חזקים כמו פאנלים פלדה, הם יכולים לעמוד הרבה יותר לחץ הידרוסטטי כוחות והם פחות יקרים. עם זאת, אם אתה מתכנן להשתמש בפאנלים בחוץ באקלים קר, פולימר הוא לא הבחירה הטובה ביותר. פאנלים פולימרים הם רגישים לפיצוח מתנודות טמפרטורה קיצוניות בשל חוסר ההתפשטות שלהם. זה גם לא בחירה טובה לבניינים עם אקלים קשה.

פאנלים פולימרים מעוצבים יכולים להתבצע באופן דומה לרכיבי בניין אחרים. עיצוב תרופות בינוניות בתבנית בעוד חיזוק יסודות הם במקום, שלא כמו פאנלים בניין מסורתיים. הקירות מונעים בזמן שהפאנל נמצא בעיתונות והמוצר המוגמר מוכן להתקנה. תהליך העיצוב יכול לקחת כמה ימים, ואת הפאנל ניתן להרכיב בתוך כמה דקות. לאחר העיצוב, ניתן להכין את הפאנל לאחר מכן על ידי יישום סיום סופי.

פאנלים קיר פינתיים עשויים פוליאוריתן/מלט פורטלנד חומר מורכב מסופק עם חבר עוגן 36. חבר העוגן הוא בדרך כלל בורג, או חומר דומה אחר עם קצה חיבור מקוזז. חבר העוגן מוחדר בתוך מבנה גוף המלט של הקיר. לכן, בעוד פאנלים קיר פינתי עשויים להיראות חסר חשיבות, הם חיוניים כדי להבטיח כי הפאנלים להישאר ללא פגע.

כיצד מייצרים פאנל פולימרי?

ההמצאה הנוכחית מספקת שיטה לבניית פאנלים על ידי שימוש בתערובת בטון מסוג פוליאוריתן/פורטלנד. תהליך ייצור ייחודי זה מייצר פאנל בנייה בעל ממדים ותצורות מבוקרים במדויק. הוא גם מאפשר התקנה קלה של פאנלים בניין. הפאנלים קלים להתקנה ויש להם תכונות מבניות מצוינות. פאנל פולימר הוא אחד מחומרי הבניין הרב תכליתיים ביותר בשוק. היתרונות של פאנל הפולימר הם רבים.

פאנל מחוזק מפלדה, פוליאוריתן יכול להתבצע על ידי שפיכת תערובת של מלט פורטלנד ופולימר לתוך עובש. הפאנל מונח לאחר מכן בתצורת בלימה כדי לעצור את ההתפשטות הממדית. הפאנל מועבר למקום מרפא. התהליך של יצירת פאנל שאינו מעץ באמצעות פאנל מבצר פולימר/פורטלנד הוא מהיר ופשוט.

פאנל הפולימר הוא קל משקל ועמיד. הוא קל משקל וחסון, מקל על הרמה, טיפול, הגדרה, ולהוריד. זה לא יחליד או יחליד, אז זו בחירה אידיאלית לבריכות בחצר האחורית או לבריכות מים מפאנלים. זה הופך את פאנלים הפולימר לבחירה מצוינת לבתים עם חצרות קטנות. פאנלים פולימרים הם רב-גוניים וקלים להעברה. הם גם דורשים פחות חפירה.

דוגמה אחת לפאנל דלת מוצגת ב ־ IG. 12. פאנל הדלת הזה עשוי ממלט פורטלנד ופוליאוריתן. הפאנלים מעוצבים באמצעות איבר מבני פנימי וכן רשת תיל כדי לחזק את גופו. גוף הפאנל מאובטח לאחר מכן לאיברי המסגרת שלו עם מזרקים, כגון ברגים או מסמרים. צירי הדלת יכולים להיות מוחזקים במקום באמצעות קטעי עוגן קיזוז בפאנלים הדלת.