עלות של בית פרטי – מה שלא ידעת

עלות של בית פרטי – מה שלא ידעת

בית פרטי

יש עלויות רבות הקשורות למכירת בית פרטי. עמלה טיפוסית למכירה היא 5 עד 6 אחוזים לסוכני נדל "ן. רבים שוקלים למכור את בתיהם בשל העמלות הגבוהות. עם זאת, העלות של שכירת סוכן נדל"ן שווה את החסכונות שתעשה על ידי הצגת הנכס שלך בעצמך וצילום התמונות שלך. אמנם זה יכול לקחת יותר מאמץ למכור את הבית שלך באופן פרטי, אתה גם לחסוך כסף בטווח הארוך.

לעתים קרובות מתעלמים מחשבונות שירות. עם זאת, בעלי הבתים צריכים להיות מודעים לעלויות המים, החשמל והחשבונות האחרים לפני שהם רוכשים בית. לרוב הבתים החדשים יש עלויות שירות נמוכות, אבל בתים גדולים יכולים להיות יקרים. טעות נפוצה שאנשים רבים עושים היא לא לבדוק את העלויות האלה עד שהם כבר בבית. זה יכול להוביל לאסון כלכלי. עם תכנון נכון ומחקר, תוכל להחליט אם החשבון החודשי הוא סביר.

בתים פרטיים יקרים יותר מבתים משותפים. עם זאת, בעלי בתים צריכים להיות מודעים לחשבונות השירות שלהם לפני שהם רוכשים בית. אתה צריך גם לשקול את העלות של שירותים ותחזוקה. הוצאות אלה יכולות להסתכם במהירות, במיוחד אם אתה קונה בית גדול. בדיוק כמו כל רכישה אחרת, חשבונות הם חלק גדול מהעלות של קניית בית פרטי. אם אתם לא יודעים מה העמלות האלה, סביר להניח שתהיו מאוכזבים כאשר תגלו שהמחיר הרבה יותר גבוה ממה שחשבתם בהתחלה.

ברגע שאתה קובע את המחיר הכללי של הבית החדש שלך, הצעד הבא הוא להחליט אם אתה רוצה לבנות אותו בעצמך או לשכור קבלן לעשות את זה בשבילך. בעוד בית פרטי יהיה יקר יותר מדירה או דירה, התהליך יהיה מהיר יותר אם אתה שוכר איש מקצוע. אולי כדאי להשקיע במעקב אם יש לך הרבה מה לבזבז.

אם אתם קונים בית פרטי, תצטרכו לשלם על תחזוקת המבנה. מערכת אבטחה תעזור להגן על הרכוש שלך מגניבה ופורצים. ישנם סוגים רבים של מצלמות שניתן להשתמש בהם כדי להגן על הרכוש שלך. מערכת אבטחה יכולה להיות פשוטה כמו מצלמה כדי לפקח על הרכוש שלך. העלות של מעקב וניטור וידאו יכול להסתכם במהירות, ולכן חשוב לבחור את הסוג הנכון של אבטחה לצרכים שלך.

דברים חשובים שצריך לשקול כאשר רוכשים בית:

כשמדובר במחיר של בית פרטי, כדאי שתשקול כמה יעלה לך להפעיל אותו. בית פרטי גדול ידרוש שירותים נוספים. אם לקהילה אין אחד כזה, ניתן להתקין מערכת אבטחה פרטית כדי להגן עליו. מערכת אבטחה יכולה למנוע מגנבים להיכנס לביתך. עלות מערכת אבטחה פרטית בדרך כלל זולה יותר ממערכת אבטחה רגילה למגורים. סוג זה של מערכת מעקב הוא חיוני בקהילה מגודרת.

בנוסף לאבטחה וביטוח, תצטרך לשלם דמי עמותה לבעלי בתים. למרות שעמלות ה-HOA יכולות להשתנות מקהילה אחת לאחרת, הן בדרך כלל בעלות של לפחות שישה דולרים לחודש. בנוסף, דמי הואה יכולים לנוע בין 200 דולר לחודש לשבע מאות דולר. זכור כי בתים פרטיים יהיו חשבונות השירות שלהם. עדיף ליצור קשר עם מלווה משכנתאות ולשאול על העמלות.

בהתאם לסוג הקהילה בה אתם חיים, דמי ה-HOA עשויים להיות חלק גדול מהעלויות החודשיות של בית פרטי. עמלות עמותות רבות של בעלי בתים הן תשלום חודשי שמכסה את שירותי הקהילה. זה יכול לעלות נמוך כמו 20 $ לחודש או גבוה כמו שבעים וחמישה אלף. כאשר אתה משווה את עלות השירות, חשוב לשקול אם ביתך ממוקם בקהילה סגורה.

בדרך כלל, גודלו של בית פרטי נקבע על פי שטחו הריבועי, מספר הקומות, גובה התקרה ושטחים משותפים. עלות בית פרטי תלויה באיכות בנייתו. ככל שזה יקר יותר, כך זה יהיה גדול יותר. גודלו של בית פרטי חשוב מאוד בקהילה מגודרת. מספר החדרים והקומות חשוב גם כן. בית עם יותר מקום יקר מאחד עם תוכנית קומה קטנה יותר.