עיצוב גינה למשרדים

עיצוב גינה למשרדים

כשמדובר בעיצוב גינה למשרד שלך, אתה יכול ליצור משרד ביתי שמרגיש כמו הבית שלך. שקול הוספת קירות תכונה שחורים במגמה ואביזרים דקורטיביים אל מחוץ למשרד הביתי שלך. חוט משותף עם שאר ביתך ניתן לראות על גג משרד הגן שלך, ואתה יכול גם להוסיף ישיבה לא רשמית לעובדים שלך. זה יכול להיות אזור מרגיע לברוח מהמסך, או ליהנות מהפסקת הצהריים שלך לקרוא ספר.

הדרך הנפוצה ביותר לגרום למשרד חיצוני להרגיש יותר כמו חלל מקורה היא להתקין מראה בגינה. המראה תקפיץ אור לחדר, תערים על המוח ותאמין שהמרחב גדול יותר ממה שהוא באמת. זה גם רעיון נהדר למקם עציצים בכל המשרד שלך, מה שייתן את האשליה של להיות בחוץ. ואם אתם רוצים ליצור תחושה פנימית-חיצונית, אתם יכולים להוסיף דלתות זכוכית גדולות הוספת חלון גדול או שניים היא דרך מצוינת להשפיע על הטמפרטורה של המשרד שלך גם כן.

יצירת שטח חיצוני למשרד שלך הוא רעיון חכם אם אתה רוצה להגדיל את פריון הדיירים. מאוגדים בנוף מודרני, גן טיפולי יכול להגביר את בריאותם של דיירים במשרד. על ידי הוספת צמחים ומדשאה שופעת, מאפייני החברה יכולים למשוך דיירים ומבקרים חדשים. בנוסף, עובדים יקשרו נופים יפים עם סגנון חיים בריא יותר, כלומר עובדים מאושרים יותר וחוכרים מחדש! לצוות בהייגרוב יש את הניסיון הדרוש כדי להפוך משרד למרחב חיצוני יפהפה.

שימוש בקירות הידרופוניים בגינת בניין משרדים הוא רעיון מצוין. שתילת קיר חי על גג בניין משרדים או מרתף יכולה לגרום לו להיראות כמו נווה מדבר טבעי במשך כל השנה. ניתן לשתול צמחים מטפסים ושיחים פורחים לאורך קיר של בניין משרדים. הצמחים יפרחו במשך כל השנה, מה שיגרום לקירות המשרד שלך להיראות נהדר ולתת לך מקום עבודה. אפשר גם לשלב צמחי טיפוס על קיר גן.

גן גם יעזור לעובדים שלך להרגיש פחות לחוצים. אם תיקח הפסקה כדי לטפל בצמח פורח או להאכיל את התרנגולות, זה יאפשר לך להיות רענן ופורה יותר. יש אנשים שאפילו מארחים מפגשים בגן. זה מאפשר לגבולות העבודה והחיים להיטשטש, להפחית את רמות המתח ולהגביר את התפוקה. היתרונות של גינון הם אינסופיים. והם יכולים להיות משולבים בכל מקום עבודה. אפשר לעצב גינה מעוררת השראה כמו גינה.

אתה יכול גם לשקול להתקין שולחן אוכל בגינה שלך. אם אין לך מקום לחדר אוכל נפרד, אז חדר גן יכול להכפיל כמשרד ביתי. זו דרך טובה ליצור מרחב נפרד, ולא צריך אישור תכנון. חוץ מזה, גם אתה לא צריך להזיז את שולחן האוכל. אתה אפילו יכול להשתמש בו ליוגה, שהוא אידיאלי למקום העבודה שלך.

חדרי ישיבות חיצוניים נעשים פופולריים יותר ויותר, אז תרצו לוודא שיש לכם הרבה מקומות ישיבה פנויים. אפשר אפילו לבנות קיר ישיבה במרפסת. גישה לאינטרנט אלחוטי תגרום למרחב להרגיש יותר כמו הרחבה של המשרד. ניתן גם להתקין עצים או פרחים לצל וצבע. מטעים דקורטיביים ומיכלים גדולים יוסיפו גם מגע דקורטיבי. לשלב מזרקה דקורטיבית, מפל מים, או מאפייני מים אחרים לגינה שלך.

בעוד עיצוב נוף הוא גם אמנות וגם מדע, עיצוב גינה למשרדים הוא הדרך הטובה ביותר להוסיף מעט רכות לנוף קשיח. גן יהיה לרכך את הקצוות של בניין משרדים בטון ולהדגיש את הלוגו שלך. אם יש לך גינה ביתית נהדרת, אולי יעודדו אותך לשקול קריירה בתכנון הגן. גינת בית זה דבר אחד, אבל עסק ידרוש כישורים שונים. עסק לעיצוב גנים דורש רמה שונה של יצירתיות.

פרטים נוספים: https://www.yarok365.co.il/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D/