כיצד נדל”ן מסחרי עשוי לעלות בערכו

כיצד נדל”ן מסחרי עשוי לעלות בערכו

נדל"ן מסחרי

ישנן מספר דרכים שונות שבהן נדל”ן מסחרי עשוי לעלות בערכו, כולל הערכה באמצעות ביקוש. חלק מהמשקיעים בוחרים לנקוט בגישה אקטיבית של "הוספת ערך" לנדל”ן מסחרי, תוך ביצוע שינויים בנכס המעלים את ערכו המהותי, מחיר הרכישה והכנסתו הפוטנציאלית. למרות עלויות מסוימות, עדכון פרטים קוסמטיים יכול להגדיל את ההכנסה המשוכרת של הנכס ואת מחיר המכירה הפוטנציאלי. אלה הם רק כמה מהדרכים גישה זו יכולה לעבוד עבור הרכוש שלך.

מה זה נדל”ן מסחרי?

נדל”ן מסחרי מתייחס למרחב הפיזי שבו פועל עסק. דוגמאות של רכוש מסחרי כוללות חנויות קמעונאיות. נכסים קמעונאיים יכולים להיות חנויות סטנדרטיות, חלק ממרכז חשפנות, או מעוגן עם קמעונאית גדולה. נכסים גדולים יותר, כגון קניונים, יכולים להשתרע על פני 400,000 עד 2 מיליון מטרים רבועים. בין אם המקום משמש לבניין משרדים, קניון או עסק, יהיה צורך בהסכם שכירות.

נדל”ן מסחרי הוא קטגוריה נפרדת של רכוש שאינו שייך לאף אדם או משפחה. זה יכול להיות כל דבר מבניין משרדים למעסיק צווארון לבן לשטח קמעונאי של דייר אחד. זה יכול להיות גם אזור תעשייה עם מחסנים או בתי חולים. הסיבה העיקרית להשקעה בנדל”ן מסחרי היא ההכנסה שהוא מספק. בנוסף להכנסה, בעלי נדל”ן מסחריים מרוויחים כסף על ידי השכרת מקום לעסקים.

נכסים מסחריים הם בדרך כלל שכירות במשך 5-10 שנים. הסכמי השכירות לבנייני תעשייה נמשכים בדרך כלל בין חמש 10 שנים. הסוגים הגדולים ביותר של רכוש מסחרי הם בבעלות משקיעים ומוחכרים לעסקים. ניתן לחלק נדל”ן מסחרי לארבע קטגוריות עיקריות: שטחי משרדים, נכסים קמעונאיים ונכסים תעשייתיים. אתה יכול לסווג את סוגי הרכוש לפי הגיל והשימוש שלהם. סיווגים אלה יעזרו למשקיעים לקבוע כיצד להקצות את הכספים שלהם כאשר משקיעים בנכס מסחרי אמיתי.

מה יש לדעת על נדל”ן מסחרי

משקיע צריך לשאול את השאלה החשובה ביותר: מהי נדל”ן מסחרי? יש הרבה חפצים נוצצים בנדל”ן מסחרי, אז זה יכול להיות קשה לדעת איפה להתחיל. אתה יכול לקרוא על נכסים שונים ועל הביצועים שלהם, אבל אתה חייב לעשות קצת מחקר על איזה אחד אתה צריך לרדוף קודם. חשוב לדעת באיזה רכוש אתה מעוניין להשקיע. לכל שוק יש מאפיינים ייחודיים משלו. יש סוגי נכסים שמצליחים מאוד ברמת המאקרו, בעוד אחרים נאבקים בעיר מסוימת. זה חיוני לדעת את הדברים האלה כדי להצליח בנדל”ן מסחרי.

לנדל”ן מסחרית יש הרבה שיעורי נכס. בניין דירות רב-משפחתי עשוי להיות בעל שטח קמעונאי בקומת הקרקע בזמן שמלון או בניין משרדים יכולים להיות שניהם. קרקע מסחרית היא קטגוריה אחרת. סוג רכוש זה יכול לכלול שטחים ריקים ואדמות ברונפילד כמו גם אדמות חקלאיות. סוגים אחרים של נכסים הם מאפיינים בעלי מטרה מיוחדת, כמו תיאטראות, פארקי שעשועים, וחניונים.

איך אני מוצא חברת נדל”ן מסחרית?

למצוא ברוקר שייצג את העסק שלך כשאתה רוצה לשכור שטח מסחרי יכול להיות קשה. אתם יכולים למצוא ברוקר שמתמחה בתחום הקמעונאי, שטח משרדי, שטח תעשייתי קל, או אפילו שטח מגורים בהתאם לצרכים שלכם. אולי קשה למצוא מתווך שחווה את החוויה הנכונה אם אתה גר באזור קטן. ברוקרים יכולים גם לעבוד עבור בעלי בתים ודיירים. משמע הדבר שתצטרך למצוא מתווך שמכיר את האזור שבו אתה מעוניין.

המקום הראשון למצוא חברת נדל”ן מסחרית הוא סוכני הנדל”ן המקומיים שלך. סוכן טוב הוא בעל ידע על השוק ויכול לעזור לך לעבור את תהליך רכישת הנכס. סוכן נדל”ן מסחרי יכול לתת לך תובנה יקרת ערך על השוק ועל מה שאתה צריך לצפות. פלטפורמות רישום נדל”ן הן אפשרות אחרת. יש להם מספר רב של רישומים שניתן לחפש בהם וניתנים לחיפוש. לפני קבלת החלטה, לאמת את הנתונים.

סוכן טוב יידע אילו דיירים למקד. צוות החכירה יכול לזהות אילו סוגי דיירים עשויים להתעניין בנכס ולהמליץ על נכסים אלה לדיירים המתווכים שמחפשים מקום. ברוקרים אלה יכירו גם את סגנונות התקשורת השונים, ויכולים לשווק תכונות באופן שימשוך את תשומת לבם של הדיירים. זה בסופו של דבר יגדיל את מספר ואיכות הלידים שמתווך מקבל.