כיצד לעצב גינה פרטית?

כיצד לעצב גינה פרטית?

כשמדובר בעיצוב גינה פרטית משלך, כמה רעיונות כדאי לשקול. אחד מהם הוא גידור על מקל, שיטה ייחודית לגידול עצים. הוא יכול לספק תפאורת רקע ירוקה מושכת בזמן שהוא עדיין מספק פרטיות מהשכנים. החיסרון של פתרון זה הוא מחירו הגבוה. אם אתה יכול להרשות לעצמך, לשקול התקנתו סביב היקף הרכוש שלך. הנה כמה טיפים אחרים ליצור נווה מדבר פרטי משלך:

כדי ליצור חלל פנטזיה פרטי, לשקול את החלל זמין בחצר האחורית שלך. לערים רבות אין מרחב ציבורי, מה שאומר שאנשים לא חווים את הטבע באותה תדירות שהם רוצים. עיצוב גינה פרטי יכול לשמש כדי לספק בדידות ותחושת מקום בעיר עסוקה. הגן הזה יכול להיות קטן כמו 750 מטרים רבועים ולהיות מעורר השראה בדיוק כמו נכס גדול יותר. במקרה של הלקוח הזה, הם הצליחו לשלב שטח ישיבה קטן על הסיפון מעל קיר שומר.

אם אתם מחפשים מעצב נוף פרטי, חשוב להבין את הדרישות הייחודיות של כל לקוח. גן נוף פרטי הוא אישי באופן אינטימי, בעל אנרגיה אקולוגית ומרחב ייחודי לחיות בו. הפרויקט הזה דורש חזון ותחושת אחריות. אם יש לך שטח גדול, שקול את הגורמים הבאים כדי להבטיח הצלחה. ‏ ההיכרות עם האתר, הבשלות של עיצוב הגן והאחריות הארגונית חיוניים. אתה גם יכול למצוא השראה עיצוב גינה פרטית בחצרות רבות של לונדון.

כשמדובר בעיצוב גינה פרטי, אל תפחדו להתפשר על אסתטיקה. אם התקציב שלך קטן, הצעד הראשון הוא לקבוע מה הציפיות שלך ואז לחפש דרכים לעגל פינות. זכור כי תצטרך לעבוד את עלות הפרויקט לפני תחילת. החלקים היקרים ביותר בתכנון גינה פרטית הם קיר, מדרגות ורמפות, נתיבים וגבולות. כדי להגן על הפרטיות שלך, להשקיע בצמחי דגימה בוגרים למחצה, ולהימנע משתילת צמחים בעציצים עד העצמות במקום.

בעוד המראה האחרון של עיצוב הגן הפרטי שלך תלוי אך ורק בך, הבחירה של חומרים ומשטחים לנקודות גישה ונתיבים יכולה להיות מאתגרת. תלוי כמה גישה מקבל הגן, ייתכן שיהיה צורך לסלול אותו או לעשות אותו מחצץ מלוכד שרף. כשמדובר בצמחים ופרחים, העיצוב של גינה פרטית הוא שילוב של שיפוט אסתטי וכישרון יצירתי. מנטיעות רשמיות לסגנון יותר נטורליסטי, ישנן דרכים רבות ושונות לתכנן גינה פרטית.

פרגולה היא דרך נפלאה לצרף חלל שלא נשכח. פרגולה ממוסגרת יכולה להציע צל בן שנה, וצמחי טיפוס יכולים לספק פרטיות וקצה ארכיטקטוני. פרגולה יכולה גם ליצור אזור מכוסה לאורחים שלך. על ־ ידי הצללה של אזור הישיבה שלך בגן, פרגולה תרחיק אורחים לא ־ רצויים ותבטיח שתקבל את הפרטיות הדרושה לך. והחלק הכי טוב הוא שזה לא תופס הרבה מקום!

הסוגים העיקריים של גבולות הגן כוללים חומות, גדרות ושיחים. גידור וגדרות יכולים להיות ירוקי עד או נשירים, ארוכים או קצרים, רשמיים או לא רשמיים. קירות הם מוצקים והם עשויים מאבן או לבנה. מצד שני, גידור עשוי בדרך כלל מעץ או ממתכת. ניתן למצוא דוגמאות רבות של גדרות ושיחים בגנים ציבוריים ופרטיים. הדרך הטובה ביותר ליצור גן שיעבוד בשבילכם היא לקבל מושג מה צמחים ושיחים עובדים הכי טוב אחד עם השני.