כיצד להתקין ציפוי לקירות

כיצד להתקין ציפוי לקירות

ציפוי קירות

ישנם מספר סוגים שונים של ציפוי לקירות הזמינים כיום, וייתכן שאתה תוהה כיצד להתקין אותם. הנה כמה טיפים כדי להתחיל:

איך אתה עושה ציפוי לקירות?

כאשר מחליטים להוסיף ציפוי לקירות לביתך, יש לקחת בחשבון כמה דברים. קודם כל, לבחור צבע וסגנון זה ילך טוב עם העיצוב שלך. אתה יכול להשתמש באפשרויות צבע וסגנון רבות ושונות כדי ליצור את המראה המושלם לקירות שלך. כדי להפוך את הפרויקט שלך לרוץ בצורה חלקה יותר, לעשות סקיצה גסה כדי לקבוע כמה לוחות תצטרך. לאחר מכן, עקוב אחר ההוראות שלהלן להתקנת הלוחות.

ניתן לצבוע את הציפוי בצבע אחד. לדוגמה, אם בחרת ללכת על צבע כהה, אתה יכול לבחור להשתמש בצבע יחיד עבור לוחות. פעולה זו תבטיח כי הקיר כולו נראה כמו חתיכה אחת של ציפוי. לקבלת מראה פחות קבוע, אתה יכול להשתמש בתקעי קיר כדי לאחוז בברגים. בעת התקנת לוחות, ודא שהם ברמה. הקפד להשתמש ברמת לייזר כדי שלא תפגע בהם בזמן ההתקנה.

בעת התקנת לוחות, זכור לקחת בחשבון את מדידות הקירות הקיימים. ראשית, למדוד את גובה הקיר כולו. לאחר שחישבת את זה, אתה יכול להזמין מ.ד. ל. מראש. הקפד חול את הקצוות של כל לוח, כמו זה יבטיח לסיים מסודר. לאחר מכן, להחיל דבק לתלות את ציפוי. וכשמדובר בלוח הבסיס, תוכלו לעשות בו שימוש חוזר לאחר חיבור הלוחות.

מה נקרא ציפוי לקירות?

ישנם סוגים רבים ושונים של ציפוי לקירות זמין. מבחינה היסטורית, החומר המשמש לחיפוי היה בדרך כלל אורן או אלון. במאה ה -20 נעשה שימוש בחומרים רבים ושונים, כולל דיקט, פורניר עץ דק שנלחץ על בסיס עץ. יש אנשים שהשתמשו גם בוויניל, שחיקה את גרגר העץ. סוגים אחרים של חיפויי קיר זמינים בשוק כיום, כגון לוח יתדות, העשוי מחומרים שקופים.

ציפוי לקירות עץ הוא בחירה יפה לכל מי שרוצה להעניק לביתם מראה עכשווי. ישנם סוגים רבים ושונים של ציפוי לקירות עץ זמין, כולל אשור, מייפל, אלון. אנשים רבים מקשרים קירות עץ מוגבהים למשפחות המלוכה של פעם. עם זאת, מגמה זו היא לתפוס היום. ניתן לרכוש לוחות עם פיתוחים אופקיים או סטיילס אנכי, אשר אופייניים של הבתים העשירים.

סוג אחר של ציפוי לקירות עשוי דיקט. חומר זה קל לניקוי ומתאים לרוב החדרים. עם זאת, הוא יכול להיות מאובק ועלול להציף חדר קטן. עם זאת, אם נעשה כראוי, ציפוי מכוסה בד הוא גם יפה ועמיד. אתה יכול למצוא אותו בצבעים ובדים רבים ושונים, כולל משי שופע. הוא גם עמיד בפני לחות והוא נהדר לחדרי שינה. ו, זה קל להתאים לכל סגנון.

למה אתה צריך מקצוען עבור ציפוי לקירות?

אם אתם מתכננים להתקין ציפוי לקירות חדש בביתכם, עליכם לשכור איש מקצוע שיעשה את ההתקנה (כמו: ציפוי לקירות: elidlatot.co.il). משימה זו אינה קשה אם יש לך את הציוד הנכון וכלים. איש מקצוע יכול גם לסייע לכם בבחירת ציפוי העץ הנכון, כמו גם בקביעת הפריסה הטובה ביותר לקירות. הפריסה צריכה להיות סימטרית ועדיף משמאל לימין. אתה צריך גם לקבוע את גובה לוחות. לאחר קביעת גובה, אתה יכול לחשב את הגודל של כל פיסת לקצץ. אתה צריך להתחיל עם הבסיס לקצץ, אשר צריך להיות הרחב ביותר.

אם תבחר ציפוי לקירות עץ, אתה צריך להיות מודע לסיכונים הכרוכים בו. שלא כמו קיר גבס צבוע, ציפוי לקירות עץ יכול להיפגע או שקע עם הזמן. לכן, חיוני ליישם טיפול מיוחד כדי להגן עליו מפני כתמים, ולנגב אותו במטלית לחה פעם בשבוע. ציפוי לקירות עץ שימש במשך מאות שנים, אך הוא אינו תואם היטב ריהוט מינימליסטי מודרני או גימורים מתכתיים.

חשוב גם לוודא שתהליך ההתקנה מתבצע כראוי. זה עלול להיות קשה להסיר שקעים וצלחות קיר. אם הקיר שלך לא אחיד, עליך להשתמש ברצועות התקרדות כדי להבטיח פילוס נכון. לאחר מכן עליך למקם רצועות אנכיות בין ההתקרדות האופקית, ולהקפיד לחתוך את הלוחות בהתאם למרכזיות ולחלונות שלך. אם אתה משתמש בציפוי לכל הבית שלך, עליך גם לחתוך אותו לחתיכות, כמו גם לוודא שהוא נצמד לקירות.