כיצד לבחור קרמיקה למטבח

כיצד לבחור קרמיקה למטבח

קרמיקה למטבח

כמה דברים שצריך לזכור כאשר קונים קרמיקה למטבח כוללים את סוג החפצים שאתם קונים ואת החומר ממנו הוא עשוי. למרות שהקרמיקה עמידה, הם לא תמיד יפים, אז אתה צריך לבחור סגנון שמתאים למטבח שלך. עיצובים מונוכרומטיים, למשל, יעניקו למטבח שלך מראה מודרני יותר בעוד חתיכות צבעוניות יוציאו תחושה אקלקטית.

אם אתה רוצה ליצור חתיכות קרמיקה משלך, אתה יכול להשתמש בגלגל של קדר. אתה יכול לבחור בין מודלים ידניים או חשמליים. לשני סוגי הגלגלים יתרונות וחסרונות שונים. ברגע שהחלטת על הסגנון שאתה רוצה, אתה יכול להתחיל לבחור את החומרים והכלים שתשתמש בהם לפרויקטים ליצירת כלי חרס. תצטרך גלגל קדר, חימר, זיגוג, וכבשן, ושיטת ירי.

קרמיקה היא גם מדיח כלים בטוח ועמיד שריטות, מה שהופך אותם בחירה נהדרת במטבח. מחקר קטן יעזור לך למצוא את סוג הקרמיקה המושלם למטבח שלך. אתה יכול לתת למטבח שלך מראה ייחודי על ידי שימוש בשילוב של קרמיקה שונה. אתה יכול אפילו לערבב ולהתאים אותם כדי ליצור דפוס ייחודי. בין אם אתם מחפשים מראה אלגנטי, קלאסי או אמירה מודרנית נועזת, תגלו שיש סוגים רבים של קרמיקה שניתן להשתמש בהם במטבח.

קרמיקה בטוחה במיקרוגל היא אפשרות טובה למטבח. תלוי כמה מתכת יש בחימר ובכוח של המיקרוגל שלך, חלק מהקרמיקה מוגנת במיקרוגל, ואילו אחרים לא. הדרך הטובה ביותר לגלות אם חתיכה בטוחה למיקרוגל שלך היא למקם אותה במיקרוגל לכמה דקות. אם זה ניצוצות, זה בגלל שזה יותר מדי ברזל או שזה להיות מחומם באופן לא אחיד.

אם אתה רוצה לקבל קרמיקה מתקדמת יותר למטבח, אתה צריך לשקול רכישת גלגל של קדר. ניתן לבחור בין גרסאות ידניות וחשמליות של כלי זה. לשניהם יש יתרונות וחסרונות. הגרסה החשמלית של גלגל הקדר יקרה יותר מזו הידנית, אבל היא טובה יותר לחתיכות קרמיקה קטנות מאשר לחתיכות חשמליות.

טיפים לבחירת קרמיקה למטבח התתאים לך:

אם אתה לא בטוח איך לבחור קרמיקה למטבח, אל תדאג. קרמיקה נכונה יכולה להיות מאוד עמידה, והם יכולים להיות מדיח כלים בטוח. הם גם עמידים לשריטות, וניתן לערבב ולהתאים אותם כדי ליצור את המראה המושלם לבית שלך. אתה יכול לערבב ולהתאים צבעים ותבניות כדי להתאים את המטבח שלך. כשמדובר בעיצוב, תחשוב על המראה שאתה רוצה להשיג, ואז לא תהיה לך בעיה לבחור את החלקים הטובים ביותר למטבח שלך.

אם אתה מחפש קרמיקה למטבח, אתה צריך לשים לב לחומר. העמידות של החומר שאתה בוחר תשפיע כמה זמן זה נמשך. אתה יכול לבחור מבריק או מט גימור כדי להגדיל את העמידות. קרמיקה באיכות גבוהה תעמוד גם בפני שימוש לרעה במדיח כלים, כך שתוכל להיות בטוח שאתה מקבל את המוצרים המתאימים למטבח שלך.

זה יכול להיות קשה לבחור את הסוג הנכון של קרמיקה למטבח שלך. עם זאת, כמה קווים מנחים יכולים להקל על בחירת כיור קרמיקה. ראשית, ודא שאתה בוחר את החומר המתאים לצרכיך. אם אתה שוקל להשתמש קרמיקה במטבח, לוודא לבחור אלה עם גימור באיכות גבוהה, או שאתה בסופו של דבר עם בלגן.

חשוב להבין את תהליך הכנת כלי החרס למטבח שלך. קרמיקה בדרך כלל מגיעה בשני סוגים עיקריים: פורצלן ותלתלים. הראשון הוא סוג שהיה מצופה באמייל כדי לגרום לו להיראות לא נקבובי. זה בדרך כלל צבע של גוון אדמה והוא לרוב מזוגג. קרמיקה פורצלן מיוצרת עם חומרים באיכות גבוהה והם מאוד עמידים. בנוסף לאלו, הם גם מדיח כלים בטוח ועמיד לשריטות.