כיצד לבחור מקלחון

כיצד לבחור מקלחון

מקלחון

כאשר אתה מתקין מקלחון חדש, חשוב לתכנן בקפידה את עיצוב המרחב. גודל המתחם חשוב כי הוא יקבע אם הוא נפתח משמאל או מימין. אל תשכח לסמן כל חסימה שעלולה להקשות על הניווט במקלחת בעת המדידה. לפני שאתה קונה מקלחון, לוודא למדוד את החלל. אם המדידות אינן מדויקות, אתה עלול בסופו של דבר עם מכלול מתאים.

מה לשקול לפני שקונים מקלחונים?

שקול את המקום בחדר האמבטיה שלך לפני שאתה קונה מקלחונים. אתה צריך גם לשקול את החלל בחדר האמבטיה שלך כאשר אתה מתקין אמבטיה חדשה. מקלחון שמונח במרכז ימשוך יותר תשומת לב מאחד שנמצא בפינה. אתה צריך לבחור מתחם עם תכונות תופסות עיניים אם אתה מתכנן להחליף את כל חדר האמבטיה. ברגע שיש לך את ממדי החלל, אתה יכול להתחיל לבחור את התכנון הנכון.

ברגע שאתה יודע את הגודל והצורה של חדר האמבטיה שלך, השלב הבא הוא להחליט איזה סוג של מכלול מקלחת יהיה הטוב ביותר להשלים אותו. הגודל והצורה של חדר האמבטיה שלך יקבעו את סוג המתחם שתבחר. רביע או מכלאה דו-כיוונית יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך אם יש לך שירותים קטנים. אתה יכול גם לבחור את סוג המקלחת שאתה רוצה בהתבסס על סגנון האמבטיה שלך. בית מודרני מעוצב מתאים יותר למתחם ללא מסגרות. שיקול נוסף הוא חדר אמבטיה מואר היטב בעת בחירת הסגנון של סביבה לרכוש.

תן דעתך לסגנון השירותים ולצרכים שלך לפני שתחליט על מקלחון. אולי כדאי שתחליף את האמבטיה הישנה במתחם שנראה מודרני. אם אתה מעצב מחדש את השירותים שלך, זה יכול לגרום לשירותים שלך להיראות מיושנים או מבולבלים. מסגרת מקלחת ללא מסגרת יכולה להיות תוספת נהדרת לחדר מעומעם, גם בחירה מצוינת לשירותים עם תאורה טובה.

כאשר בוחרים מקלחון, חשוב לשקול את גודל חדר האמבטיה. אפשר לבחור בין עיצובים וגדלים שונים. כדי לקבוע את גודל המתחם, תצטרך למדוד את הגובה והרוחב של חדר האמבטיה. התקפלות דו-כיוונית או קיפול רביע הן אפשרויות טובות יותר אם אין לך מספיק מקום. הסגנון של החדר שלך גם ישפיע על העיצוב של המתחם המקלחת שלך.

אחרי שבחרת את הסגנון של חדר האמבטיה שלך אתה צריך לשקול את הגודל של מתחם המקלחת. גודל המתחם יקבע איזה סוג של מקלחון אתה צריך. תלוי בגודל חדר האמבטיה שלך, רביע או דו-קפלי יתאים לאזור. הסגנון של חדר האמבטיה יכול להשפיע גם על סוג המקלחת שאתה צריך. המימדים הנכונים יבטיחו ביטחון עבורך ועבור משפחתך.

הפריסה של חדר האמבטיה שלך והסגנון של המתחם המקלחת שאתה בוחר הם הגורמים החשובים ביותר בעת בחירת מכלול מקלחת. בנוסף לבחירת הגודל, שקול את סגנון השירותים שלך. זה יכול לקבוע את סוג המקלחת שאתה צריך. בדרך כלל, זה תלוי בפריסה הכללית של חדר האמבטיה שלך ואת הגודל של חדר האמבטיה שלך. סוג השירותים שיש לך ישפיע גם על סוג המקלחת שתבחר. מסגרת ללא מסגרת היא הטובה ביותר אם חדר האמבטיה שלך מודרני. אם אתה משפץ את הבית שלך, מתקנים ללא מסגרת הם האפשרות הטובה ביותר.

הצעד הראשון בבחירת מקלחון הוא לקבוע את גודל חדר האמבטיה שלך. אם אתה מחליף את האמבטיה הקיימת ומגש המקלחת, תצטרך למדוד את שני צידי הקירות. ברגע שאתה יודע את גודל החדר שלך, אתה יכול לעשות את שאר תהליך קבלת ההחלטות הרבה יותר קל. חיוני לשמור על חדר האמבטיה שלך במצב נקי ומסודר, לכן שקול היטב את האפשרויות שבחירת מקלחון.

כאשר בוחרים מקלחון, חשוב לשקול את גודל חדר האמבטיה. אתה צריך לשקול את גודל חדר האמבטיה שלך ואת פריסת החדר שלך לפני בחירת מכסה מקלחת. אם אתה משנה את כל חדר האמבטיה שלך, מקלחת יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר, בעוד שאם אתה מחליף את האמבטיה, דלת דו-קפלית או רביע תספק יותר מקום. לפני שתחליט, דאג למדוד את אורכה, רוחבה וגובהה של המקלחת הנוכחית כדי לקבוע כמה מקום ייקח.