כיצד לבחור חברה כדי לשחזר את רהיטי עץ

כיצד לבחור חברה כדי לשחזר את רהיטי עץ

חידוש עץ

אם ברצונך לשפר את היופי והעמידות של רהיטי העץ שלך, ייתכן שתרצה לשקול חידוש עץ. אבל מה בדיוק הוא חידוש עץ? איך זה עובד, ואיך אתה יכול לבחור את החברה הנכונה לשחזר את הרהיטים שלך? יש לענות על שאלות אלה לפני שתמשיך ולתזמן פרויקט חידוש עץ. תרצה גם לקרוא על היתרונות של חידוש עץ וכיצד תוכל לבחור חברה המספקת אותו.

מה זה חידוש עץ?

כדי לשחזר רהיטי עץ, הצעד הראשון הוא להעריך את מידת הבלאי. חלקים מסוימים זקוקים לניקוי בלבד, בעוד שאחרים עשויים לדרוש תיקונים נרחבים יותר. בעלי בתים רבים הוקירו חתיכות עץ בבתיהם שסבלו מהידרדרות לאורך זמן. חלקם עשויים אפילו להיות חתיכות ירושה שהועברו מדור קודם. הדרך הטובה ביותר לשחזר אותם מבלי להרוס את העץ המקורי היא לנקות אותם עם חומר ניקוי ללא כימיקלים.

וודטק, מומחה לחידוש עץ, מציע שלוש שיטות עיקריות. ראשית, החברה תשתמש במסיר שריטות להסרת שריטות קלות. לאחר מכן הוא ימלא את השריטות שנותרו באפוקסי ויכתים אותן כך שיתאימו לעץ שמסביב. הוא יצבע גם באזורים בהירים שבהם הופשט הגימור. בהתאם לחומרת הנזק, ניתן גם לחדש את העץ, אם תרצה בכך.

כשמדובר בחידוש עץ, איש מקצוע חייב לדעת בדיוק איזה סוג עץ משוחזר. זה לא תמיד משימה קלה, כמו כמה מינים קשה לזהות. עם זאת, תהליך חידוש טוב חיוני לחידוש חפצי עץ ולהפיכתם למתאימים לשימוש בבית. צבעי עץ, למשל, יכולים לסייע בחידוש עץ פגום שאינו תואם את הריהוט שמסביב. יתר על כן, כתם מיושם היטב יכול להוסיף מרקם לאובייקט.

לחות היא גורם מרכזי נוסף לנזק לעץ. עודף לחות יכול להוביל לצמיחה של עובש, אשר יפגע קשות במבנה העץ. יתר על כן, אור השמש יכול להידרדר את צבע העץ. יתר על כן, עץ מושפע ממזג האוויר, מה שעלול לגרום לו להתכווץ ולהתרחב, ואף להתעוות. התכווצות והתרחבות מחזורית זו תגרום בסופו של דבר להתפורר עץ.

כיצד חידוש עץ משפר את הרהיטים שלך?

רהיטי עץ ישנים סובלים לעתים קרובות מאבק, לכלוך ואובדן צבע וברק. השאלה כיצד לשחזר סוג זה של רהיטים היא לעתים קרובות על דעתם של בעלי רהיטים עתיקים. הנה כמה טיפים להשגת התוצאות הטובות ביותר. ראשית, לנקות את הרהיטים עם מטלית לחה או ספוג ולהחיל סבון שמן מבוסס ירקות. אם היצירה מפורטת במיוחד, תוכלו להשתמש במברשת שיניים רכה להסרת לכלוך עיקש. במידת הצורך תוכלו להשתמש גם במוט מסמרת עץ, מחודד כמו עיפרון, כדי להגיע לפינות הדוקות ולחפור לכלוך. אתה יכול גם להשתמש בצמר פלדה, אך חשוב להשתמש בדרגה הטובה ביותר שיש. אתה לא רוצה להשתמש בלחץ רב מדי מכיוון שאתה עלול להקהות את הגימור.

לפני תחילת תהליך החידוש, תחילה עליך לוודא שהיצירה במצב טוב. אם לחתיכה יש חורים, זה יכול להיות סימן להדברה. ישנם כימיקלים רבים אשר יסיר מזיקים אלה. בדרך כלל, אלה מוחלים על משטח העץ ומכוסים בנייר כסף לתקופה מסוימת. לאחר מכן, עליך לוודא שהחתיכה נקייה מפגמים ושקעים לפני שמורחים את המרק.

לאחר התיקונים הושלמו, אתה יכול לשפץ את הרהיטים. אתה יכול להשתמש במוצר כתם ג ' ל. לאחר מכן, נגב את הכתם העודף במטלית נקייה. ניתן להחיל שכבות מרובות של מוצר זה, במידת הצורך.

בחירת חברה לחידוש עץ

אם יש לך ריהוט עץ או פריטים אחרים הזקוקים לחידוש, אתה צריך למצוא חברה שיש לה מוניטין ארוכת שנים (כגון: woodmaint). כדאי גם לקרוא ביקורות של לקוחות באופן מקוון ולשאול חברים ובני משפחה על חברות החידוש בהן השתמשו. בנוסף, עליכם לשאול אם החברה שתבחרו ממוקמת בעירכם או בשכונתכם. בדרך זו, אתה יכול למצוא חברה עם מוניטין חיובי כי הוא קרוב יותר שלך.

חברה מקומית היא גם נגישה יותר תהיה המומחיות לבקר את הנכס שלך במהירות. הם ינתחו את הבעיות הנפוצות שנמצאות באזור שלך ויוכלו למקור חומרים במהירות רבה יותר. יתר על כן, אתה יכול לסמוך על החברה המקומית להיות זמין 24 שעות ביממה באתר להגיב לכל חירום. אם אתה שוקל חברה שאינה מציעה שירות 24 שעות ביממה, הקפד לשאול אם יש להם קו חירום 24 שעות ביממה.