היסודות של בניית דקים מעץ

היסודות של בניית דקים מעץ

דקים מעץ

אם אתה רוצה דקים מעץ יפה עבור הבית שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על בניית דקים מעץ. מאמר זה יסביר את תהליך בניית דקים מעץ וכיצד לבחור קבלן. הנה כמה צעדים בסיסיים. אתה יכול גם לבחור מקצוען להשלמת הפרויקט. באמצעות פרו לבניית דקים מעץ יבטיח כי אתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, איש מקצוע יכול להבטיח שהדק שלך בנוי נכון, כמו גם לתת לך כמה טיפים ורעיונות מעולים.

מהם היתרונות של דקים מעץ?

סיפוני עץ יפים במיוחד אך דורשים רמה גבוהה של טיפול ותחזוקה. לקבלת הגנה מקסימלית מפני לחות, מומלץ להשתמש אוטם עץ. אוטם זה ימנע מהידרדרות העץ בגלל תנאי מזג אוויר קיצוניים ומספק הגנה נוספת מפני סדקים. זוהי גם אפשרות ידידותית לסביבה וניתן לעשות בה שימוש חוזר לפרויקטים קטנים של עשה זאת בעצמך ברחבי הבית. זה גם זול מאוד, אז זה השקעה מצוינת עבור הבית שלך.

עץ שטופל בלחץ הוא בחירה פופולרית נוספת לסיפונים. סוג זה של עץ עמיד בפני ריקבון ומזג האוויר. יש לו אופי רך, מה שהופך אותו קל לדפוק ולהדק. הוא כולל גם גרגר ישר וצבע זהוב כאשר הותקן לאחרונה. זוהי בחירה ידידותית לסביבה לסיפונים, אך אינה בחירה טובה לכל בית. דקים מעץ יכול להוסיף ערך לבית שלך, ואתה יכול אפילו למכור אותו מאוחר יותר.

היתרון הראשון של דקים מעץ הוא המשטח היפה והעמיד לאורך זמן. שלא כמו חומרים מרוכבים, דקים מעץ יהיה מתקן קבוע בבית שלך, להבטיח שתיהנה הדק שלך במשך שנים רבות. ניתן להשתמש בסיפוני עץ גם למגוון שימושים אחרים, כגון גינון וברביקיו. עם זאת, הם לא לגמרי תחזוקה חינם, אז אתה עדיין צריך לנקות אותו מעת לעת.

כיצד בנויים דקים מעץ?

דק הוא פלטפורמה מוגבהת המחוברת לבניין ראשי. הוא מספק כוח חיצוני ומראה סיים לבית. זה יכול להיות גם רב תכליתי, מתנהג כמו מבנה צל גדול במזג אוויר חם. אם אתם מחפשים גישה מפורטת יותר לבניית הדק, תוכלו להשתמש במחשבון הדק. יהיה עליך לדעת כמה קרשי עץ אתה צריך כדי להשלים את הפרויקט. אבל אם אינך בטוח כמה, השתמש באומדן גס.

לפני התקנת דקים מעץ, עליך לוודא שהאתר מוכן כראוי. הכנת האתר לדקים מעץ זולה יותר מהתקנת מרפסת בטון. אבל אם האתר הוא משופע, זה עלול להיות קשה כיתה ולטפל. כדי למנוע בעיות כאלה, אתה צריך לטפל ניקוז תקין. חשוב גם להפריע את השטח הטבעי מעט ככל האפשר. פילוס או דירוג מינורי יסייעו להבטיח נגר מים.

רגליים נחוצות כדי לתמוך במשקל מבנה העל של הדק. אתה יכול להשתמש בעמודים או בעמודים שטופלו בלחץ. עומק כף הרגל תלוי בגובה החשוף של הקטבים ובעומסים שהם יישאו. לדוגמא, רגל צריכה להיות עמוקה יותר מגובה הקטבים החשופים. באזורים עם כפור כבד, העומק צריך להיות ארבעה מטרים. רגל חייבת להיעשות בצורה כזו שהיא לא תתעוות או תיפגע ממים.

כיצד לבחור מקצוען לבניית דקים מעץ?

ישנן סיבות רבות לשכור איש מקצוע לבניית דקים מעץ. בניית דק היא דרך מצוינת להגדיל את הערעור של הבית שלך ולספק מרחב מחיה חיצוני. בעוד בניית הדק יכול להיראות כמו פרויקט פשוט, שכירת מקצועי מורשה לבנות הדק שלך יכול לעזור לך לבחור את התוכנית הנכונה, למשוך את האישורים הדרושים, ולספק מוצר מוגמר. הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת מקצוען לפרויקט בניית הדק שלך.

טוב פילוס כלי. זה חיוני לבניית דק מפלס, מכיוון שלוחות לא יהיו ישרים לחלוטין. איש מקצוע יכול להשתמש ברמת נגר, אותה ניתן לרכוש בכל חנות לחומרי בניין. רמה חשובה עבור פילוס, כמו דק מפולס גרוע יכול לגרום לבעיות חמורות. בנוסף לרמת הנגר, ניתן גם להשתמש בקו גיר כדי לסמן את מיקום העמודים.

מרווח ואוורור נכונים הם חיוניים. אם העץ אינו מאוורר כראוי, מומלץ לשקול מרווח או לוח קידה לדק לתמיכה נוספת. לוח קידה ישתטח תחת משקלם של אנשים, אך המרווח הנכון יעזור לשמור על הדק יבש. ברגים מחזיקים את הלוחות בצורה מאובטחת יותר ומאפשרים הסרה קלה בעתיד. כמו כן, מקצוען יחיל אוטם עמיד למים על הדק לאחר שסיים אותו.

עבור בניית דקים מעץ, לחצו על הקישור: https://home4life.co.il/%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%93%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%a5/