הדמיה תרמית לאיתור נזילות במערכת האינסטלציה שלך

הדמיה תרמית לאיתור נזילות במערכת האינסטלציה שלך

בין אם אתם שרברבים או סתם מחפשים דרך טובה לאתר נזילות בבית או במשרד, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לעשות זאת. אחת הדרכים הללו היא שימוש בהדמיה תרמית. טכנולוגיה זו יכולה לתת לך תמונה ברורה של מה שקורה בתוך הצינורות שלך כדי שתוכל לתקן אותם מהר יותר.

שירות אינסטלציה לבית ולמשרד


שימוש בהדמיה תרמית כדי לזהות נזילות במערכת האינסטלציה שלך הוא רעיון חכם. זה מאפשר לך למצוא נזילות מבלי לחפור את הרצפות שלך או לקרוע את הקירות שלך. זה גם חוסך לך מאות דולרים לאחר שיטפון.

זיהוי דליפה עשוי להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם היא מוסתרת. צינורות בדרך כלל חבויים בין שכבות הבטון. אם אי פעם שמעתם צינור צווח, סביר להניח שזה סימן לבעיה. בין אם אתם בעיצומו של שיטפון או סתם רוצים לקפוץ על המתחרים, הדמיה תרמית יכולה להיות דרך מצוינת למצוא את מקור הטפטוף.

הדמיה תרמית יכולה להיות גם דרך שימושית לבדיקת טמפרטורת המים או הביוב. עם זאת, זה לא מדע מושלם, אז ייתכן שתצטרך להשתמש בציוד מומחה כדי למצוא את מקור הדליפה שלך. מומלץ לבקש ממומחה להדמיה תרמית לבדוק את המערכת שלך.

אחד ההיבטים המרגשים ביותר של הדמיה תרמית הוא שהוא יכול לזהות מהיכן מגיעים המים שלך. הוא יכול לאתר מערכות אינסטלציה נסתרות או צינורות שהוטמנו בתת הרצפה. זה יכול גם לזהות סכנות פוטנציאליות כמו מקורות אנרגיה פגומים. ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו בשילוב עם מל"טים לקבלת סקירה מלאה של הנכס שלך.

איתור תשתיות


שימוש בהדמיה תרמית לאיתור דליפות תשתית יכול להיות צעד מציל חיים. ללא שימוש בחפירה יקרה, ניתן למצוא ולתקן מגוון רחב של נזילות שירות. זוהי גם דרך מצוינת לאתר מקורות פריקה אסורים.

ניתן להשתמש בדימוי תרמי לאיתור רשתות מים דולפות, צינורות וכלי שירות אחרים במערכות צנרת תת-קרקעיות. ניתן להשתמש בו אפילו לאיתור נזקי מים ועובש שעלולים להשפיע על שלמות המבנה ובריאותו.

חשוב לציין שבעוד שתמונות תרמיות יכולות לסייע בזיהוי דליפות, לא תמיד יש צורך ברזולוציה הגבוהה ביותר. חשוב גם לקבל את ההגדרות הנכונות עבור המצלמה. זה ישפיע על כמות המידע שתוכל לראות.

ניתן להשיג את התמונות התרמיות המדויקות ביותר על ידי הטסת המצלמה נמוכה. זה מקצר את העמוד האטמוספרי שהאנרגיה התרמית חייבת לעבור דרכו. זה מקטין את השפעת ההשתקפות ואת שטף השמש.

כדי להפיק את המרב מתמונות תרמיות, חשוב לוודא שאתה משתמש בהגדרות המצלמה הנכונות. זה כולל הגדרת מרחק עבודה מתאים למטרה. זה יבטיח שהתמונה תוצג בקנה מידה וברזולוציה נאותים.

הזמן הטוב ביותר לצלם תמונה תרמית הוא בלילה. זה יאפשר את הניגודיות המקסימלית. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לבלות בלילות צלולים ויבשים.

מערכות איתור ותיקון נזילות


איתור נזילות יכול להיות משימה מאתגרת. למרות שלעתים קרובות מספיק להבחין בכמה כתמי לחות על הקיר כדי לקבוע שנזילה היא בעיה, יש מקרים שבהם ייתכן שיהיה עליך לחפור עמוק כדי למצוא את המקור.

שימוש בהדמיה תרמית למערכות איתור ותיקון נזילות היא דרך קלה לאתר את מקור דליפת המים. זה יכול לחסוך לך כסף ולמנוע נזק נלווה לפנים הבניין.

מצלמות טרמוגרפיות משתמשות בקרינה אינפרא אדומה כדי לזהות דליפות. הם גם חושפים כיצד נוזל ואוויר עוברים בצינורות. בנוסף, הם יכולים להראות מהיכן מגיעה הנזילה וכיצד היא משפיעה על המערכת שמסביב.

נזילות בצנרת תת קרקעית עלולות לגרום לבעיות גדולות. הם יכולים גם להוביל לחשבונות תיקון יקרים. שימוש בהדמיה תרמית כדי למצוא ולתקן בעיות אלו היא דרך מצוינת להפחית את עלויות התחזוקה והחימום שלך.

מצלמת האינפרא אדום FLIR GF300/320 היא כלי נהדר לאיתור דליפות. מצלמת אינפרא אדום זו יכולה לאתר דליפות בזמן אמת. זה מאפשר תיקונים מהירים יותר ובטיחות עבודה מוגברת. זה גם עוזר להבטיח עמידה ברגולציה.

ניתן להשתמש ב-FLIR GF300/320 לניטור דליפות שעלולות להיות מסוכנות ממרחק של מספר מטרים. יש לו רזולוציה של 640 x 512, מה שהופך אותו לכלי מצוין לאיתור דליפות.

לפרטים נוספים : https://www.eyal-m.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D/