דברים שצריך לדעת על ריצוף מדרגות

דברים שצריך לדעת על ריצוף מדרגות

ריצוף מדרגות

יש כמה דברים שאתה צריך לשקול בעת בחירת ריצוף מדרגות. אין תשובה נכונה או שגויה. עם זאת, יש דברים שעליך לזכור. קח בחשבון את התקציב שלך, הסגנון של החדר שלך, ורמת הרעש. פרקט או אריחים הם אפשרויות בטוחות יותר אם אתה מודאג לגבי בטיחות. אתה צריך לשים לב כדי להקל על ניקיון, עמידות, ותחזוקה.

תצטרכו למדוד את הצמיגים והערימות של מדרגות העץ אם אתם מתכננים להתקין אותן. מודדים את העומק, זוויות הקצה ואורך המדרגות. זה גם רעיון טוב להדביק את המשתמטים לפני הצמיגים. השתמש בלוקים דבק כדי למנוע תנועה. זה ישמור על ריצוף המדרגות יציב, וזה ימנע חריקות.

טיפים לבחירת ריצוף למדרגות:

החומרים הטובים ביותר למדרגות יהיו עמידים וקלים לתחזוקה. אתה צריך לבחור שטיח עמיד לכתם ולוודא שאתה שואב את המדרגות שלך לעתים קרובות. ריצוף עץ לא מסוגל להחזיק עפר, כך לוודא שאתה מקבל אחד עם משטח שאינו להחליק. אם אתה לא רוצה להוציא הון על ריצוף מדרגות, לשקול למינציה. רצפות ממונפות הן שריטה, שחיקה וכתם עמידים, והן אופציה מצוינת לבתים עם ילדים וחיות מחמד.

אף שניתן להסיר לחלוטין את מפרקי הצמיגים, הקצה המוביל של המדרגות שברירי ורגיש לתנועה או להפרדה. צליל חריקות יכול לגרום. זה יכול להיות אינדיקציה של מפרק מדרגות חלש. עם זאת, חשוב להיות מודע לכך כדי שתוכל להימנע מכך. יתרה מזו, קולות חריקה יכולים להיגרם מעץ נגד תנועת עצים, בין אם במסגרה ובין אם בחריצים המוגמרים.

יש לשמור על מדרגות מדרגות באופן קבוע, לכן חשוב לשמור עליהן במצב טוב. שקול שטיח שהוא עמיד לכתם ולא שומר עפר אם הם נמצאים באזורי תנועה גבוהה. אם אתה על תקציב, בחר ריצוף עץ, שאינו מחזיק בעפר. אף ־ על ־ פי שהיא יקרה יותר מסוגים אחרים, ריצוף הפרקט שווה את ההשקעה.

המדרגות עשויות מעץ. יש לשמור עליהם כראוי ולבודד אותם. אם העץ דק מדי, אתה יכול להתקין שטיח קל משקל, שיהיה טוב יותר עבור רצפת המדרגות. אפשר להשתמש גם בדיקט או בשטיחים. זוהי אפשרות זולה, אבל דורשת שאיבת אבק רגילה. חומר ריצוף המדרגות צריך להיות עמיד. הצמיג לא צריך להיות חלקלק או נוטה להחליק. זה לא אמור להיות מחוספס.

חשוב לבחור את חומר הריצוף המדרגות הנכון. בטיחות היא שיקול מרכזי בכל בית. אם יש אנשים עם יכולת תנועה מוגבלת, חשוב לבחור חומר ריצוף מדרגות שאינו פליטה. כמו כן, חשוב עד כמה קל לנקות. עץ קשה יותר יחזיק יותר זמן מאשר עץ רך. כאשר בוחרים חומר רצפת מדרגות, תן דעתך לסוג הריצוף שיעבוד הכי טוב עם החלל.

בטיחות היא ההיבט החשוב ביותר בבחירת ריצוף מדרגות. אתה צריך לשקול ריצוף מדרגות שמציע גרירה נוספת אם אתה מתכנן להתקין מדרגות בבית שיש בו אדם נכה. אתה צריך לבחור משטח שהוא קל לניקוי אם אתה מתכנן להשתמש ריצוף המדרגות שלך באזורי תנועה גבוהה. אתה רוצה לבחור חומר שהוא עמיד וקל לניקוי.

כאשר בוחרים ריצוף מדרגות, חשוב לשקול באיזו תדירות נדרשת תחזוקה. אם אתה מתכנן להתקין רצפת עץ, לשקול גרם מדרגות בתוספת ריצוף התואם את הרעפים. אף שריצוף מסוג זה יפחית את התפרים, הוא עדיין יקר יותר מאריחים ועץ. אפשר גם להשתמש באריחים או ויניל. על מנת לבחור את ריצוף המדרגות הנכון לבית שלך, תצטרך להחליט על סוג המדרגות שתרצה.

אומנם רצפות עץ הן בחירה נפלאה לגרם מדרגות, אך אולי אינך מעוניין בהן אם יש לך ילדים. למשל, אתה יכול לבחור גרם מדרגות עלוב אם אין לך ילדים או לא מאוד זהיר עם רהיטים. אם אתה הולך להביא ילדים הביתה, אתה צריך לשקול גרם מדרגות למינציה. שני החומרים חזקים ויפים. עם זאת, חשוב לבדוק את דרישות הבטיחות למדרגות שלך.