בחירת ספק שירותי מנוף הנכון

בחירת ספק שירותי מנוף הנכון

הרמה לגובה

כאשר אתה מתכנן פרויקט בנייה, ייתכן שיהיה עליך לשכור שירותי מנוף להרמה לגובה. אבל מה הם השירותים האלה, ואיך אתה בוחר את הספק הנכון? למרבה המזל, לאנשי מקצוע אלה יש ניסיון רב ויכולים לעזור לך לבצע את העבודה כמו שצריך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד. מנופים שימושיים להרים מגוון של חומרים, כולל מוטות ברזל גדולים ופלדה.

מהם שירותי מנוף?

מנופים מגיעים במגוון גדלים וניתן להשתמש בהם כדי להרים ולהוריד סוגים שונים של חומרים. חלקם מגוונים יותר מאחרים ומסוגלים להרים ולהוריד יותר מטון אחד של חומרים. חלקם מגיעים גם עם שיעורי שירות שונים, מה שאומר שיש לבחור אותם על פי השימוש המיועד להם.

התאחדות יצרני העגורנים של אמריקה פיתחה סטנדרטים לשיעורי שירות עגורנים על בסיס משקל, גובה ותדירות משימות ההרמה. כל מחלקת שירות נושאת עמה סט הנחיות שיעזרו לכם לבחור את המנוף הטוב ביותר לתפקיד. לדוגמה, מחלקת שירות תסווג סוג מסוים של מנוף כ "מנוף אני" אם הוא משמש רק להרמת חומרים קלים. מחלקת שירות תסווג גם מנוף לפי סוג החומר שהוא מרים.

מנופים הם הדרך היעילה ביותר להעביר חומרים כבדים. הם יכולים להיות יקרים לרכישה, אך לעתים קרובות השכרה היא האפשרות הטובה ביותר. מנופים יכולים להיות נגישים בקלות דרך רשת השכרת מנוף לאומית או שירותי מנוף מקומיים. רשתות השכרה מקוונות יכולות לעזור לך לאתר ציוד באזור שלך העונה על צרכיך.

בהתאם לגודל וסוג העגורן הדרוש לכם, עלויות השכירות יכולות לנוע בין מאות לעשרות אלפי דולרים. מנופי הסיפון הקטנים ביותר הם בדרך כלל פחות יקרים ממנופי מגדל גדולים. עם זאת, הגדולים יותר, שיכולים להרים יותר מ -1,000 טון, יכולים להיות יקרים מאוד. עלויות השכירות ישתנו גם תלוי איפה אתה צריך מנוף וכמה זמן זה צריך לשמש.

https://www.youtube.com/watch?v=PAvG2GeNQo8

למה אתה צריך שירותי מנוף?

אם אתה חושב על הקמת עסק הבנייה, זה הכרחי כי יש לך את הציוד הנכון לרשותכם. אבל אם אתה בתקציב או שאין לך זמן לתחזק ציוד כבד בעצמך, כדאי לך לשקול לשכור שירות מנוף. למרבה המזל, ישנם יתרונות רבים להשכרת מנוף.

ראשית, מנופים משמשים להזזה ולערימה של חומרים. אבל אתה גם צריך להיות זהיר כאשר אתה משתמש בהם. מפעילי מנוף מנוסים יידעו להעביר ולערום חומרים בצורה בטוחה ויעילה. הם ייקחו את הזמן לשקול לאן יועברו החומרים וכמה קל יהיה להם לעבור לעובדים.

יתרון נוסף על שכירת שירות מנוף הוא שאתה לא צריך להשקיע במכונות עצמה. חברת השכרת מנוף בשירות מלא תספק את המנוף כמו גם את הצוות המנוסה להפעלתו. זה יכול לחסוך לך כסף לאורך זמן. יתרון נוסף של השכרת מנוף הוא שאתה יכול לנצל מספר מכונות.

אם אתה הבעלים של מנוף, תצטרך לשלם עבור תחזוקה ותיקון. יתר על כן, תצטרך מקום לאחסון ותחזוקה. שימוש בשירות השכרת מנוף יכול לחסל את הטרדות הללו, מכיוון שספק השירות ישמור עליו במצב טוב ויטפל בו. חשוב גם לציין כי לא תצטרך לשנות את פוליסת הביטוח שלך, מכיוון שחברת ההשכרה תטפל בה.

כיצד לבחור ספק שירותי מנוף?

כאשר אתה בוחר ספק שירותי מנוף, אתה רוצה למצוא אחד שיכול לספק את כל השירותים הדרושים לפרויקט שלך. שירותים אלה נעים בין בדיקות לתחזוקה מונעת. בנוסף, אתה צריך לבחור חברה המתמחה בסוג של מנוף אתה צריך. בעוד שרוב החברות מסוגלות להתמודד עם רוב העבודות הקשורות למנוף, יש כמה התמחויות שעליך לחפש.

ראשית, אתה רוצה למצוא חברה עם מוניטין מוצק באזור שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש באינטרנט עבור ביקורות של לקוחות. למפעילים רבים יש דף באתר האינטרנט שלהם בו הלקוחות יכולים לפרסם את חוויותיהם. אתה יכול גם לחפש ביקורות באתרים כמו ילפ וזכוכית.

לאחר מכן, תרצה למצוא חברה המספקת הערכות בחינם. זוהי דרך מצוינת לוודא שאתה מקבל עסקה טובה עבור השירות שאתה צריך. זה גם מאפשר לך להשוות בין חברות שונות לפני שתבחר אחת. כדאי גם לוודא שאין עלויות נסתרות ושהכל שקוף. זה יעזור לך לנהל את התקציב שלך בצורה יעילה יותר.

אתה גם רוצה לחפש חברה בעלת מוניטין חזק ומציע חוזים בכתב. יתר על כן, ודא כי עובדי החברה עברו הכשרה קפדנית יש אישורים. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שיש להם את ההכשרה המתאימה כדי להפעיל את העגורנים ולשמור אותם במצב העליון.