איתור נזילות בבית

איתור נזילות בבית

נזילות מים ניתנות לתיקון בקלות, אבל קשה למצוא אותן. כדי לקבוע אם יש לך נזילה, חפש רמזים שיכולים להוביל אותך למקור הבעיה. למשל, קירות בעלי צבע שונה יכולים להצביע על דליפת מים מאחורי קיר הגבס. כדי לתקן את הבעיה, אתה יכול להשתמש בערכות תיקון.

מטר מים יכול גם להוות סימן לדליפה. בדוק אותם כל שעה כדי לראות אם המספרים משתנים. אם הם עושים, הדליפה היא כנראה בתוך הבית. כמו כן, לבדוק את שסתום כיבוי של צינור אספקת המים הראשי. השסתום הזה ממוקם במרתף או בחדר השירות.

סימן נפוץ נוסף לדליפה הוא צליל נשמע שמגיע מהדליפה. אם הצליל חזק מהרגיל, הנזילה קרובה יותר למקור. אתה יכול לסמן את המיקום הזה עם גיר כדי להקל על שרברב למצוא אותו. זה יחסוך זמן וכסף לשרברב.

דרך נוספת לקבוע אם יש נזילה היא להסתכל על הקירות. אם הקירות נרטבו, הצבע יתחיל לעוות והטפט עלול לבלוט. אם הקירות ספוגים במים, תוכל להבחין גם בדמעות או בבועות. בנוסף, שלוליות מים ייווצרו ליד הקירות. בנוסף לכך, ייתכן שתצטרך להרים את השטיחים באזור המושפע מהנזילה.

אתה יכול לרכוש מד לחות מחנות לחומרי בניין כדי לברר אם יש לך דליפת מים. אתה צריך לשים את המונה על הקיר לאסוף מדידות בארבעה עד חמישה מקומות. זה יכול לעזור לך לאתר נזילה, אבל זה לא מדע מדויק.

נזילה מתמשכת יכולה ליצור עובש, שגדל בתוך או מחוץ לקירות. אם אתה חושד בנוכחות עובש, אתה צריך לנקוט צעדים כדי לתקן את הבעיה לפני שהיא מחמירה. נוכחות העובש עלולה לפגוע גם באיכות האוויר הפנימי. מד מים ביתי יכול לחשוף דליפות נסתרות בקירות. אתה יכול גם לבדוק את מד המים על ידי כיבוי כל מכשירים ובדיקת מספרי השימוש במים.

איתור נזילות בבית יכולות להיגרם על ידי צינורות שבורים קבורים באדמה או כניסות לתוך הבית. גם מערכות צנרת פנימיות רגישות לדליפות. דרך אחת לבדוק את מערכת הצנרת הפנימית היא לכבות את אספקת המים לכל הבית. ואז, לכתוב את הקריאה של מד המים ולחכות שלוש שעות. אם הקריאה לא תואמת, הדליפה היא ככל הנראה במערכת הצנרת הפנימית.