איזה ריהוט משלים למטבח חייב להיות במטבח שלך?

איזה ריהוט משלים למטבח חייב להיות במטבח שלך?

ריהוט משלים למטבח

קרש חיתוך מעץ חיוני לקציצת ירקות, לחם וגבינה. בעוד שקרש חיתוך מפלסטיק חסכוני יותר ויחזיק מעמד טוב יותר לאורך זמן, אין זה אידיאלי לקצוץ בשר או לחתוך פירות. קל לנקות לוח חיתוך מעץ, וניתן להשיג אחד מחורץ כדי למנוע ממיץ לדלוף עליו. ודא לבחור אחד שמתאים לשאר עיצוב המטבח שלך, כמו כיסאות תואמים. חפש עיצובים המשקפים את האישיות שלך.

במה צריך להתחשב כאשר רוכשים ריהוט משלים למטבח?

בעת רכישת ריהוט משלים למטבח, תתחשב לגודל החדר שיש לך. אתה יכול לרכוש אחד שמתאים למרחב הבישול שלך. לחלופין, אתה יכול לרכוש אחד שהוא קצת יותר גדול משאר החלקים בחדר שלך. עדיף לבחור עיצוב מרווח יותר אם אתה רוצה מרחב קטן יותר. קרש חיתוך מעץ אינו יקר וניתן להניח אותו על גבי קיר.

מגירות הן תוספת מצוינת לכל מטבח, במיוחד אחד עם תכנית רצפה פתוחה. הקווים הנקיים של המגירות הופכים אותם לבחירה מושכת. אתה יכול לבחור בין סגנונות מסורתיים ומודרניים, תלוי בסגנון המטבח שלך. אם יש לך חדר להכיל שולחן וכיסאות, אתה יכול לבחור סט הכולל שרפרפים. אולי תרצה גם להשקיע בארון תנין אם יש לך מספיק מקום.

מדפי התבלינים זולים וקלים להשגה. חתיכות קטנות שימושיות אלה של ריהוט משלים למטבח הן דרך נהדרת להוסיף קסם לחדר החדש שלך. אתה יכול לשים מתלה תבלינים קטן על הדלפק שלך או אפילו לעלות אותו על הקיר. החיסרון היחיד בסוג זה של אחסון הוא שארונות התנין ממוקמים בדרך כלל בחדר האוכל, שכן הכלים בדרך כלל מנוקים ומאוחסנים שם. זה אומר שאולי תצטרך להזיז כלים מחדר האוכל למטבח, מה שאולי לא נוח לך או לאורחים שלך.

מלבד תנין, אתה צריך גם להשקיע בלוח חיתוך עץ. לוחות כריתת עץ טיק הם הבחירה המושלמת למטבח שלך. העץ קל לניקוי ולא מריח, והם נראים מהממים. לוח התנין מעץ הוא רהיט חיוני למטבח. אפשר לקנות אחד בעבודת יד. חלק מהאנשים בוחרים באזור אכילה. אי קטן עם שולחן ושרפרפים עשוי להיות מתאים יותר.

המטבח הוא הלב של הבית, ושם אנחנו מבלים את רוב זמננו. מטבח טוב הוא מקום שבו נוכל ליהנות מאוכל טוב, והריהוט הנכון יקל על חיינו. אם אתה רוצה להוסיף קצת אופי למטבח שלך, להוסיף כמה ריהוט עץ. לוחות כריתת העץ הם גם חייבים-יש. לא רק שהם זולים, הם גם משלימים כל סגנון של מטבח וזמינים בעיצובים שונים.

כפי שאתם יכולים לראות, יש סוגים רבים של ריהוט משלים למטבח. אם אתה חובב עצים טבעיים, כדאי שתשקיע בלוח כריתת עץ טיק. קרש חיתוך עץ זה הוא ריהוט משלים למטבח חיוניים מסיבות רבות, אך הוא גם מעניק לחדר תחושה חמה ומזמינה. לוחות כריתת עצים אלה הם בחירה מצוינת עבור קרש חיתוך כי הם קלים לנקות, ללא ריח והם אסתטיים נעימים. יתרה מזו, הם משלימים כל סגנון וזולים.

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא המיקום הנכון של מכשירי המטבח. המטבח הוא לב הבית. רובנו מבלים שעות במטבח. עם זאת, יש דברים מסוימים שעלינו לזכור כאשר אנו בוחרים ריהוט משלים למטבח. עלינו גם לשקול את העמידות, התפקוד והאסתטיקה של הרהיטים. אתה צריך להציב פריטים אלה בעמדות אסטרטגיות כך שהם לא תופסים יותר מדי מקום. מתלה תבלינים קטן על הדלפק יעשה את העבודה, וקרש חיתוך מעץ הוא רהיט חיוני למטבח.