עיצוב דירות קטנות

תאריך: פברואר 10, 2022 | קטגוריות: אדריכלות ועיצוב פנים

דירות קטנות מאמצות יותר את הסגנון המודרני. הגישה המינימליסטית לקישוט נמנעת מתחושת הבלגן והערבוביה של החלל. יש הרבה מעצבים מקצועיים שיכולים לתת לכם מושג איך לקשט דירה קטנה עם הסגנון הזה. הנה כמה רעיונות כדי להתחיל. בואו נסתכל מקרוב על חלק מהם. כמה עצות כדי שהדירה הקטנה שלך תיראה מרווחת ואלגנטית רשומות למטה. זכור שיש לך מרחב מוגבל ולכן עליך לנצל את המרחבים הזמינים בצורה הטובה ביותר.

הרעיון מאחורי עיצוב דירות קטנות הוא שכל השטחים בדירה יהיו באותו צבע או סגנון. אם יש לך מסדרון ארוך, לשקול הצבת מערכות אחסון שם. מסדרון ברוחב 300 ס "מ יאפשר מספיק מקום. אם יש לך תקרות גבוהות בדירה שלך, אתה יכול למקם מערכות אחסון במסדרון. אתה יכול גם להשתמש במראות בעיצוב הפנימי של הדירה שלך. ניתן להשתמש במשטחים מחזירי אור על קירות, דלתות ארון ותקרה.

היבט חשוב נוסף בעיצוב דירה קטנה הוא לארגן אזורים פונקציונליים שונים על מנת ליצור יותר מקום. זו לא בעיה אם יש לך את הגישה הנכונה ואת הציוד הנכון. על ידי שימוש במראות וחפצים דקורטיביים אחרים, אתה יכול לגרום לדירה הקטנה שלך להיראות גדולה יותר. זה יעזור לך ליצור מרחב אטרקטיבי יותר. אתה יכול להשתמש במראה כדי להחזיר אור בדירות גדולות. שים רהיטים במקום שאין בו הרבה אור.

מרכיב מרכזי נוסף בעיצוב דירות קטנות הוא התמקדות בתאורה. החדרים בדירה אמורים להיות בהירים ואווריריים. באפשרותך לבחור סכימת צבעים שהיא גם חמה וגם בהירה, ולהשתמש בצבעים מנוגדים כדי להדגיש אזורים שונים. אם תוודא שכל אזור מקבל מספיק אור טבעי, תוכל לחסוך אפילו יותר מקום בדירה הקטנה שלך. אתה יכול גם להתקין חלון מפרץ בסלון. זה יאפשר לאור ולהוסיף למראה הכללי.

דירות קטנות לא צריכות להיות עמוסות על ידי קישוט. פס אנכי של אור יכול לגרום לחדר להיראות גדול יותר. ניתן להוסיף מראות לדירה שלך כדי לשפר את המראה שלה. פס אנכי של אור יכול לגרום לדירה שלך להיראות גבוהה יותר. למרות שאתה לא יכול להשתמש במשטחים או מראות מחזירות אור בדירה קטנה, תאורה יכולה לגרום לזה להיראות גדול יותר. אתה יכול לקבל נוף מדהים של הסביבה שלך על ידי שינוי הפריסה של הפנים שלך.

דירות קטנות מודרניות הן מינימליסטיות בעיצוב. דירות מינימליסטיות מודרניות חופשיות מקישוטים ופריטים מיותרים, ועושות שימוש בכל מקום זמין לאחסון הכל. העיצוב של דירות קטנות יכול להיות יותר פונקציונלי על ידי שימוש בריהוט רב-תפקודי. אתה יכול לאחסן דברים על קיר עם פס אנכי. על ידי שילוב כמה מדפים ומראה, אתה יכול לגרום למרחב שלך להיראות גדול יותר. מתלה צר מצד שני יכול להיות ממוקם בין שתי חתיכות של רהיטים.

אפשר לעצב דירה קטנה בדרכים רבות ושונות. אתה יכול להשתמש בצבע נייטרלי כבסיס לדירה שלך. סיום עץ קל הוא בחירה טובה אם אתה רוצה להוסיף מבטאים צבעוניים. צבע עץ קל יגרום למרחב קטן להרגיש גדול ומרווח יותר. אפשר גם להתנסות עם רהיטים מנוגדים. מוקד בחדר ימשוך תשומת לב. זה יגרום למרחב להרגיש גדול יותר.

אתה יכול לקשט דירה קטנה עם טכניקות עיצוב דומות. אפשר למקם חפצים מעניינים במקומות רבים. מיטה צרה יכולה לשמש ליצירת חדר שינה קטן. ספה גדולה צריכה להיות ממוקמת באמצע החדר. דירה צריכה להיות כמות גדולה של שטח פתוח. הרצפה אמורה להיות קלה, אבל אסור לסגור את הקירות. אם תבחר להשתמש בצבע לבן או בהיר לקירות שלך זה תלוי בך.

עיצוב דירה קטנה צריך לכלול אור. אפשר להוסיף אור לתקרה או פס אופקי לקיר. ניתן גם ליצור קו אנכי על התקרה על ידי הוספת משטח מחזיר אור. על ידי שימוש בתאורה הנכונה, תוכל להשיג את האפקט הרצוי ולגרום לדירה שלך להיראות גדולה יותר. צבעים וקישוטים מנוגדים יכולים לשמש לקישוט דירה קטנה. הם ישפרו את המראה הכללי של החדר שלך.