מדוע יש צורך להחליף אבנים בבניין?

תאריך: ספטמבר 10, 2022 | קטגוריות: שיפוצים
החלפת אבנים בבניין

תיקוני פורניר אבן דורשים הערכה מדוקדקת של הנזק כדי לקבוע אם ניתן להציל אותם. אם האבן חסרה נתחים גדולים, מתפוררת, נשחקת סנטימטר ומעלה, מוכתמת או סדוקה ברצינות, יש להחליפה. תיקון פורניר אבן אפשרי, אך שיטות תיקון מוגזמות עלולות לגרום לנזק רב מהנדרש. תיקונים אגרסיביים מדי יכולים להוביל להסרת אבן טובה לחלוטין, אשר מזיקה לבניין ההיסטורי.

מדוע החלפת אבן חשובה בבניינים?

בין אם הבניין עשוי אבן או מחומר אחר, חשוב לדעת מדוע יש צורך בהחלפת אבנים בבניין. כשל באבן פוגע בשלמותה המבנית, והחלפה נדרשת רק אם האבן נפגעה ללא תיקון. אומן מיומן יעריך כל אבן ויקבע אילו חלקים יש להחליף, ויעבוד עם אנשי מקצוע בתעשייה כדי להתאים אותה לסביבתה הקיימת. האבן הפגועה מוסרת בזהירות, מנקה ומרטיבה, ואבן חלופית חדשה מונחת בטיט.

אמנם החלפת אבן היא תהליך פשוט יחסית, אך היא יכולה להיות יקרה ולהאריך את לוח הזמנים של הפרויקט. יתר על כן, תבניות ליחידות בנייה נוי מורכבות יכולות לעלות כמה אלפי דולרים, ונדרשת עבודה נוספת להחלפת האבן. במקרים מסוימים, זה אפילו אפשרי עבור בעל הבית כדי להתמודד עם תיקונים בבניין אבן. להלן כמה מהסיבות לכך שהחלפת אבן חשובה בבניינים:

בדיקת אבן רגילה היא קריטית. אבנים יכולות בקלות להישחק אם לא נבדקות. אפילו בדיקה ויזואלית פשוטה יכולה לחשוף אבנים סדוקות או סדוקות הדורשות החלפה. כמה מבנים היסטוריים נבנו באבנים רכות. קשיות האבן תלויה היכן היא נחצבה וכמה עמוק היה הפיקדון. לאבן עשויים להיות גם ורידים המתפרקים, ומשאירים את היחידה חשופה לחדירת מים.

למה להחליף אבנים עם חברה מקצועית?

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שיהיה עליך להחליף אבנים בבניין. אבנים יכולות להיות שבירות וזקוקות להחלפה כאשר האבן הקיימת נשברת ללא תיקון. אבנים נבדקות בקפידה על ידי בעלי מלאכה מיומנים כדי לקבוע אילו חתיכות צריך להחליף. לאחר מכן הם עובדים עם אנשי מקצוע בתעשייה כדי לבחור אבן התואמת את האבן המקורית. אבן פגומה מוסרת בזהירות, מנקה ומרטיבה לפני שהיא מונחת בטיט.

אם האבן אינה נגישה ללא פיגום, ייתכן שהגיע הזמן להחליף אותה. למרבה הצער, לשים את הפיגום יעכב את התהליך על ידי כמה שנים. יתכן גם שהאבן החלופית תהיה במצב גרוע עד לבדיקה. זה עלול לגרום לאובדן תיעוד חשוב באתר והתקנה מחדש של רכיבי חלון לא תתאים לדפוס המקורי.