באיזו תדירות אתה צריך לשאוב את הביוב שלך?

תאריך: אוגוסט 22, 2022 | קטגוריות: ניקוי צנרת
ביובית בבאר שבע

מתי הגיע הזמן להתקשר לשירותי ביוב? ישנן סיבות רבות לשכור איש מקצוע וביובית לניקוי קו הביוב שלך. אבל באיזו תדירות אתה צריך לשאוב את הביוב שלך? מה כדאי לחפש בחברת שירותי ביוב? הבה נבחן את הסיבות מדוע כדאי לשכור אחד וכיצד לבחור את הטוב ביותר עבורך. כמו כן, שקול את הרווחיות של העסק שלך. חברת שירותי ביוב היא השקעה טובה עבור הבית או העסק שלך.

מתי צריך לקרוא לשירותי ביוב?

חשוב להתקשר לשירות שירותי ביוב ברגע שתבחין במים או ביוב הזורמים בביתך. סתימת קו ביוב יכולה להיות מסוכנת ויקרה. אם אתה מבחין דליפת ביוב, חשוב להתקשר לביובית לתקן את הנזק ולקבל את הבית שלך בחזרה למצב נורמלי. בנוסף, קו ביוב שבור עשוי להיות אשם. אם לא תנקוט פעולה מיד, זה עלול להוביל לנזק רב יותר ולתיקון יקר.

אחד הגורמים השכיחים ביותר לגיבויי ביוב הוא עיקרי סתום. קווי ביוב חסומים עלולים להוביל להצפות בשכונות הסמוכות. במקרים מסוימים, חסימות נגרמות על ידי צינורות ישירים ממקלחות או ברזים. שירותים גם יכולים לתת לך סימני אזהרה של ראשי סתום. צלילים מוזרים המגיעים מהאסלה יכולים להיות גם סימנים לכך שחסימה משפיעה על הקו הראשי. צינורות דולפים עלולים לגרום לנזקי מים ולעובש לצמוח על הקירות.

באיזו תדירות יש צורך לנקות את קו ביוב?

ניקוי קו הביוב שלך צריך להיות חלק שגרתי בתחזוקת הבית. באופן אידיאלי, אתה צריך להזמין ביובית לנקות את קו הביוב שלך כל 18 עד 22 חודשים. עם זאת, מספר זה עשוי לעלות אם קו הביוב שלך נסתם לעתים קרובות. אם אתה לא מנקה את הקו שלך באופן קבוע, אתה מסתכן בניקוז חסום ומשלם אלפי דולרים כדי לנקות אותו על ידי איש מקצוע. במקום לחכות עד שיהיה לך מצב חירום בצנרת, קבע את ניקוי הביוב שלך כחלק מתחזוקת הבית השגרתית והימנע מהפתעות יקרות.

קו הביוב שלך חשוב לא פחות מקו כניסת המים שלך, אך רוב בעלי הבתים לא שמים לב אליו עד שתתרחש בעיה. גיבוי ביוב לביתכם עלול לפגוע בצינורות ולגרום לצרות רבות. ניקוי קבוע של קו הביוב שלך עם ביובית ימנע בעיות, לכן מומלץ לשכור אינסטלטור באטלנטה כדי לנקות אותו עבורך. קו ביוב נקי מונע תיקונים יקרים ומחזיר את ערך הבית.

ניקוי קו ביוב יכול להימשך עד 5 שעות, תלוי בחומרת הסתימה. במקרים רבים ניתן להסיר סתימה על ידי שטיפת קו הביוב. עם זאת, שיטה זו אינה מומלצת אם אינך בטוח אם היא חסומה מכיוון שהיא עלולה לגרום לגיבוי. ואם הסתימה גדולה במיוחד, ייתכן שלא ניתן יהיה לשטוף אותה.

באיזו תדירות ביוב נשאב?

באיזו תדירות צריך לשאוב את מיכל הספיגה שלך תלוי בגודל המיכל ובמספר האנשים המתגוררים בבית. בנוסף לגודל המיכל, האקלים וגודל המשפחה ממלאים גם הם חלק בתדירות השירות. ככל שיותר אנשים גרים בבית, כך הם מייצרים יותר שפכים. אם יש לך בית גדול, ייתכן שתרצה לשקול שיש לו שאוב לפחות אחת לכמה שנים.

ישנן מספר סיבות שייתכן שתצטרך לשאוב את מיכל הספיגה שלך, החל מתדירות השימוש בסילוק האשפה שלך וכלה בסוגי המוצרים הביתיים שבהם אתה משתמש. שאיבת ביוב צריך להיות מתוכנן כל שלוש עד חמש שנים, או מוקדם יותר אם מערכת ספיגה שלך מלא. עליכם גם לוודא שיש לכם מים מספקים לתהליך השאיבה. ברגע שאתה שם לב הטנק שלך צריך שאיבה, להתקשר לשירות הביוב ולביובית בהקדם האפשרי.

תדירות שאיבת בור הספיגה שלך תהיה תלויה בגודל הבית שלך ובכמות השפכים שנכנסת אליו. טנקים קטנים יותר יכולים להכיל 500 ליטרים של שפכים, ואילו טנקים גדולים יותר עשויים להכיל 2,500 ליטרים. כמות השפכים שבית מייצר מדי יום תקבע באיזו תדירות יש לשאוב את מיכל הספיגה שלו. כמו כן, אם יש לך טנק גדול, זה יהיה פחות תכופים לשאוב אותו, אבל זה עדיין צריך להיבדק באופן קבוע כדי לוודא שאין בעיות עם תפקודו.

לפרטים נוספים לחצו- ביובית בבאר שבע